Jag var faktiskt i skolan idag.

Ja, trott eller ej. Jag var i skolan HELA två timmar, sen orkade jag inte mer och gubben kom och hämtade mig. Jag lyckades se några redovisningar, det var roligt :) En klasskompis sjöng för oss och hon sjunger så vackert att änglarna gråter. Hon sjöng en annorlunda version av Betlehems Stjärna och det var inte ett öga torrt i hela salen. Vackert vackert vackert :)
Nåja, vid kvart i elva åkte jag hem och sen har jag faktiskt sovit hela dagen. Konstigt nog är jag fortfarande helt slut och längtar tills kvällen tränger sig på och jag får sova mera. Det år nog räcka för idag, jag har inte så mycket att säga. Jo helt ointressant visserligen, jag tappade ett plåster idag och jag har inga nya... Som tur är ska jag plocka ur "dragkedjan" på fredag.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0