Jul och nyår..

Ja det är ju frestelsernas tid, inte sant? Nja inte direkt för mig. Min gubbe är snuttig som vanligt och vi har bestämt att eftersom det bara är han och jag i jul så köper vi sånt som jag kan äta, tex kalvsylta eller leverpastej. På så sätt kan vi fira jul tillsammans och ändå äta lite gott. Jag är en sånhär otålig människa när det kommer till julklappar. Jag orkar inte vänta till julafton utan jag ger gubben hans på en gång. Denna jul fick han en fin klocka, spraydeo som luktar asgott och en shampoo+dush gel som luktar lika gott den. Det kanske inte är världens roligaste julklappar men jag tycker att det är bättre att köpa något som han behöver istället för något som han inte behöver och sen ställer i ett hörn så det får samla damm. Jag vet iaf att jag uppskattar en härlig duschgel mer än något som jag inte ens vet vad det är eller vill ha. Nåja, det får duga för idag. Jag har inget mer att säga just nu.
Ha det bra och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0