Kramper.

Efter nån vecka utan kramper så har dom börjat igen, jag vet inte riktigt vad det beror på men det är ingen fara än så länge. Dom gör inte jätte ont eller håller på jättelänge, nu är det mest somom luft fastar i matstrupen. Om det fortsätter eller blir värre ska jag ringa Aleris sjukskötersor och kolla med dom så att det inte är något att oroa sig för.
Jag var ute och gick idag och kände mig riktigt pigg, tills jag kom hem. Då gick jag och lade mig och sov i ungefär 1½ timme. Sen väcte gubben mig och tyckte att om jag sov mycket längr så skulle jag inte kunna sova på natten. Det är bra att jag har honom, han känner mig så bra. Som det är nu äter jag det mesta förutom kött och sparris och sånt med skal på som tex vindruvor. Allt funkar bra och inget fastnar, jag åt kyckling både igår och idag. Igår åt jag kyckling och rotfuktsgratäng (som grannen hade gjort, asgod!) och idag åt jag soppa med kyckling i. Väldigt gott det med :)
Nu ska jag äta mellanmål och jag ska unna mig en banan, det ska bli väldigt gott :D Jag har tagit mina mått och dom lägger jag upp i ett nytt inlägg strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0