Nedräkning.

Ja nu är det bara idag och i morgon kvar sen är jag nyopererad, det känns lite nervöst. Håller på med sista rycket nu, hoppar hopprep och ska ut och gå om en stund. Känner att även om jag ligger under 116 kilo för tillfället så vill jag fortsätta med både diet och träning för att inte gå upp något. Som det är nu är jag torr precis överallt, jag har vätskebrist som fan. Men jag tänker inte klämma i mig massa vatten nu, jag vill inte riskera något alls.
Det är nog dumt att jag inte dricker vatten och återfuktar kroppen men nu är det så NÄRA! Jag kommer antagligen inte skriva i morgon, eller så gör jag det, jag känner mig stressad redan och såklart nervös. Så det finns en risk att jag glömmer skriva i morgon. På måndag blir jag opererad så då kommer jag inte kunna skriva, jag blir hemskickad på tisdag och jag vet inte om jag orkar skriva då. Jag har tagit mina mått så jag ska lägga upp dom, mest för att själv kunna hålla koll.

Lår: 80cm
Mage: 126cm
Stuss: 129cm
Överarm: 43cm
Vad: 51cm
Hals: 37cm
Bröst: 119cm

Sådär, där har vi mina mått. Kommer uppdatera mina mått så ofta jag kommer ihåg det men inte oftare än en gång i månaden. Kommer uppdatera min vikt rätt ofta i början, kanske varannan vecka eller så, men det kommer avta det med till att bli en gång i månaden. Så ungefär samtidigt kommer jag uppdatera min vikt och mina mått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0