Ny dag, nya möjligheter.

Ja så är det väl med varje dag. Idag har jag faktiskt klätt mig och sminkat och fixat mig, mest för att jag ska kunna känna mig lite mer som mig själv igen. Tog ett nytt kort på mig och ett på ett av ärren från agrafferna. Tänkte lägga upp båda.
Före operationen

Efter operationen
 plus agrafferna

Det första kortet är från en resa till kroatien, som jag fick när jag fyllde 20. Jag är känslig mot solen, därför ser jag så röd ut xD
Det andra kortet på mig är väldigt nytaget, det är ifrån i morse faktiskt. Och kortet på agrafferna är några dagar gammalt, men det är i stort sett så dom ser ut. Jag ser lite skillnad själv och det är ju roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0