Otäck upplevelse...

Ja igår var vi och handlade mat och annat trevligt. Jag kände mig självklart trött och seg men inte så farligt. Helt plötsligt blev jag utmattad och knäsvag, jag skakade och svettades. Jag vet fortfarande inte vad det var men jag öppnade en dricka i affären och drack den på plats. Då mådde jag bättre nästan på en gång. Jag tror att det berodde på att jag inte hade ätit frukost ännu. Jag slarvade inte med flit men eftersom jag inte är hungrig och vi skulle iväg och göra något jag tycker om så glömde jag helt enkelt att äta. Nåja jag har ju lärt mig min läxa så nu äter jag frukost varje dag även om vi ska iväg. Jag måste ta tid att äta..
Något som känns väldigt konstigt är att äta en Risifrutti och bara få i sig halva. Men det är ju roligt också :) Jo vi var och tog ur "dragkedjan" igår, väldigt skönt! Sköterskan som tur ur dom var jätte duktig och snäll och tog det så försiktigt, men det gjorde inte ont. Nej nu ska jag faktiskt spela lite, vi köpte Cataclysm igår så jag är glad :)
Jodå, jag är WoW-nörd.. Deal with it. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0