Redigt trött.

Det är det värt, stod fortfarande på min målvikt i morse när jag vägde mig. Men jag har så jävla svårt att komma upp på morgonen numera. Min klocka ringer alltid klockan sex på morgonen men i morse kom jag inte upp förrns vid tjugo i sju. Usch det ger mig lite ångest, ingen tid alls till att bränna på morgonen. Jaja, nu ska jag inte köra lika hardcore, jag ska fortfarande hålla på med dieten och hoppa hopprep och gå ut och gå för att inte gå upp något.
Jag börjar bli lite nervös inför operationen nu, som tur är så har jaf många att prata med om mina tankar och min oro. Jag pratar mycket med min mamma eftersom hon har gått igenom samma sak. Det är skönt att prata med någon som vet vad som händer efteråt. Sen så pratar jag massor med min gubbe såklart, han vet precis vad han ska säga för att jag ska vara lite mindre orolig. Det är mysigt :)
Snart ska jag ut och pulsa i snön till skolan. Mindre roligt och jag har egentligen ingen energi för matte, men det är såklart nödvändigt att gå dit. Uscha -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0