Skola i morgon.. Eller?

Jag vet helt ärligt inte om jag orkar ta mig till skolan i morgon, jag blir slut av en sån enkel sak som att bara klä på mig. Stygnen kliar så att jag håller på att DÖ!!! Ska ta ur dom på fredag på VC. Jag orkar inte med dom längre, jag vaknar på natten av att jag river mig på "dragkedjan". Sitter i detta nu och dricker lite fil, jag har glömt att äta middag idag så jag fick ta lite fil.
Just nu känner jag bara för att skita i skolan nästa vecka och bara försöka läka. Men det går ju inte, då får jag inte det jag behöver, jag får hög frånvaro och det resulterar i att CSN inte vill arbeta med mig. Nej jag ska klara av att gå till skolan i morgon, i alla fall för att kunna få prata med lärarna och för att visa upp mitt sjukskrivningsintyg.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0