En vecka kvar.. Knappt!

Nu är det en vecka kvar till operationen. Det känns stressigt, om jag inte tappar de kilon jag har kvar skjuter dom upp operationen visserligen. Men det känns faktiskt förjväligt att fortsätta på dieten. Jag vill kunna äta lite soppor och grejjer, nu är det bara pulver som gäller. Kanske kan jag prata med dom och berätta hur och vad jag har gjort så kanske dom är överseende, men det känns kanske konstigt om dom skulle göra ett undantag. Men men, jag ska ju inte ge upp ännu. Än har jag tills fredag att tappa de två, högst tre kilon jag har kvar. Nu blir det till att jobba.
Hittade både byxor och skor på stadium.se. Det kändes trevligt att hitta kläder i rätt storlek och allt till ett bra pris 498:-. Nu vill jag bara att kläderna ska komma så att jag åter kan ha ett par bekväma byxor på mig att motionera i. Aja jag återkommer med mera info här nån dag framöver. Ska inte heller glömma att lägga upp (alltså ta) mina mått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0