Första dagen på dieten avklarad.

Idag har det i stort sett varit en vanlig skoldag med redovisningar. Ska göra en matredovisning här, både för er och för min skull

Frukost:
Nutrilett Shake Chocolate

Lunch:
Nutrilett Shake Chocolate

Middag:
Nutrilett Shake Chocolate
Lite gurka
En halv gul paprika
En handfull cashewnötter


Nu kanske ni sitter där och tänker "varför äter hon nötter?". Jo det är ju så att om kroppen ska bränna fett behöver man en liten del i den dagliga maten. Därför har jag valt en nöt som både jag och min gubbe tycker om. Eftersom han också tycker om cashew så ser han till att jag inte ska äta upp alla eftersom han också vill ha några. På så sätt hjälper han mig att se till att jag inte äter för många. Det uppskattar jag väldigt.
Samtidigt så sparkar han mig i arslet så att jag kommer ut på kvällen.

Fick en smärre shock när jag ställde mig på vågen idag, den pekade på att jag hade gåt UPP två kilo idag. Det kan ju inte stämma. Det skulle ju vara sjukt om jag började gå upp i vikt när jag har börjat banta. Jävla skitvåg. Får se till att skaffa en ny så fort som möjligt.
Lägger upp en bild på min middag.

Ca 20% av nötterna ligger i gubbens mage. Plus att katten hjälpe mig att kontrollera maten med att lukta på allt innan jag åt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0