Första dagen.

Idag var jag på Aleris mottagning i Lund på gruppinformationsmöte med några andra, sen pratade jag med ansvarig kirurg och tillslut pratade jag med en sköterska.
Jag har varit JÄTTE nervös i flera veckor för det här mötet eftersom det var då jag skulle få reda på om jag skulle få operationen eller inte.

Efter ett LÅÅÅÅNGT informationsmöte och ett samtal med standardfrågor med ansvarig kirurg fick jag reda på att om jag lyckas tappa 8 kilo på tre veckor får jag operationen den 6 December. Det är en helt underbar känsla måste jag säga, jag var så hemskt nervös för det mesta som kunda gå fel. Just nu sitter jag hemma och njuter av ett sista glas Cola medans min älskade ligger i soffan och sover.

I morgon börjar jag en LCD (Low Calorie Diet) med Nutrilett. Jag kommer sluta äta mat helt och bara leva på min LCD för att lyckas gå ner 8 kilo på tre veckor.
Jag kommer att skriva i morgon eftermiddag så får ni se hur min dag ser ut.
Hittade ett nyare kort med den nya korta frisyren. Lägger upp den bara för att den är så himla söt. Min kisse är en gosegris.

Kommentarer
Postat av: H

Du kommer lätt klara det. Jag har gått ner 25 kg på typ 10 veckor med xtravaganza.

2010-11-17 @ 08:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0