Första inlägget.

Hej!
Jag är en mycket överviktigt tjej och denna blogg är en start mot mitt nya liv. I denna blogg kommer jag lägga upp bilder, mått, tankar och andra saker. Jag har mest startat denna blogg för min egen del, för att jag ska kunna läsa vad som händer i mitt liv, för att jag ska kunna bläddra tillbaka och se vad det var för tankar som for igenom mitt huvud just den dagen. Samtidigt är denna blogg till för att andra som funderar på Gastric Bypass och undrar vad som händer med en efter OP. Jag kommer vara brutalt ärlig här och den som inte tycker att det passar sig kan läsa en annan blogg.
Här kommer jag lägga upp allt som händer med min kropp, med mitt sinne och med min attityd gentemot mig själv och andra.
Det får duga som presentation och beskrivning. Jag slänger med en ganska nytagen bil på mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0