Första prövningen.

Man vet inte hur svårt det är att banta innan man har försökt. Det är inte bara svårt för att man inte äter mat och känner sig hungrig hela tiden. Det är också svårt när man är i en miljö då det luktar mat väldigt ofta. Idag hade vi fortfarande redovisningar så vi satt i aulan på skolan. Brevid mig satte sig en klasskamrat och började äta en gorbys pirog. Det luktade så jävla gott att min mage slog bakut på en gång. Min mage knorrade och grymtade och bad mig med alla sina medel att stoppa något i den. Som tur är har jag viljestyrka när jag har min gubbes stöttande ord i bakhuvudet ekar, så jag klarade det utan att fuska på hela dagen. Jag är rätt stolt faktiskt.

Idag fick jag en väldigt fin gest :) Jag fick blommor som ett lycka till. Tack Sara, det var väldigt sött gjort av dig. Jag fick en väldigt vacker bukett som hon har bundit själv. Mycket bra jobbat! Jag lägger in en bild på den när jag orkar, nu är jag hungrig, sugen och grinig. Efter smärta kommer belöningen. Jag ska fan i mig lyckas med att gå ner de resterande kilona!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0