Har handlat idag :)

Skulle in till "stan" och handla nya byxor och nya motionsskor, nja det blev det ju inte för det första hittade jag inga byxor i min storlek sen hittade jag inga skor som passade min budget. Dock köpte jag ett hopprep så jag har hoppat för fullt idag. Har lite ont i magen, antingen är det håll eller så är jag bar otränad. Jag satsar på det sistnämnda xD
Nåja har haft en bra dag idag. Mår bättre igen, humöret är bra igen och saker har börjat ta fart hemma. Det är skönt, nu går jag inte och irriterar mig på småsaker längre. Jag tror att min kropp börjar vänja sig vid att inte äta och att ha brist på saker. Som tur är är det inte alls så långt kvar nu, vågen visade 118 idag så jag är på god väg. SKÖNT!! Jag återkommer sen mer mera saker. Just nu har jag inte mer att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0