Inga hardcore pass direkt.

Nej idag har vi tagit det rätt lugnt. Två pass, fram och tillbaka från affären (1km) och en liten rund på ca 1 km. Som sagt en lugn dag. Men det är ju faktiskt söndag idag. Nu har jag börjat inse hur passivt mitt liv har varit. Varför har jag inte varit ute och gått förut i motionssyfte, det är helt underbart. Jag känner mig så fri när jag kommer hem och sätter mig ner. Jag känner mig så pigg och underbart uppfriskad. Samtidigt som min kropp undrar vad jag sysslar med, jag har ont lite här och var tex ryggen, knäna och höften. Men det kommer bli bättre när kroppen har fått vänja sig vid att vara lite mera aktiv. Just nu står vågen på ~119 kg (!!!). Det käns helt underbart att jag har kommit under 120 kilo och bytt tiotal. Det betyder att jag har ca 3 kilo kvar tills jag har uppfyllt villkoren. Det känns ofattbart. Jag vågar inte lita på min våg så på fredag ska jag in till vårdcentralen och väga mig på deras våg. Det känns som att jag kan lita mer på den än på min. Då återkommer jag med en uppdatering om min vikt.

Annars har vi städat lite idag, gubben dammsög och jag tog ett krafttag och fixade vår garderob. Vad skönt det känns när det är organiserat. Vi får se hur lång tid den får vara så. Hade en liten kissekatt som hjälpte mig med att se till att kläderna låg stilla genom att lägga sig på dom och spinna ner dom. Det var snuttigt men han var ivägen rätt ofta.
Nu ska jag antingen spela lite eller kolla på TV med gubben. Blir nog tidigt ikväll, känner mig trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0