Tänkte dela med mig av min frukost.

Varje morgon äter jag samma sak.
*En Nutrilett Shake Chocolate
*En Detox från Easy Shape
*Två piller från Easy Shape
*Lite äppelcidervinäger

Jag tror att jag måste sluta med vinägern däremot, jag får så hemskt ont i magen. Ställde mig på vågen i morse, den visar två kilos viktnedgång. Jag skulle gissa på att det är all min vätska i kroppen som är borta. Om inte så är det ju kul. I vilket fall som helst så ska jag hålla på såhär i tre veckor till, det spelar ingen roll. Jag måste ju minska fettlevern inför operationen. Nåja en bild på min frukost ska ni få iaf. Dom tre sista pillrena minns jag inte namnet på. Ämnesomsättningspiller eller såna som minskar hungerskänslor.


Kommentarer
Postat av: Elina

Testa renkur och drick ungefär 5 liter vatten om dagen kommer du få kissa ut dina kilon. Du klarar dig utan nötter, gurka etc! det är bara vilja Natta och det handlar inte om någon längre tid. YOU CAN DO IT!

2010-11-18 @ 21:40:44
Postat av: Elina

(anledningen till att du minskat 2 kilo är för att du tömt dina glykogendepåer!)

2010-11-18 @ 21:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0