Torsdag..

Jani, vad ska jag skriva idag? Jag känner mig som en papegoja som upprepar mig hela tiden. Just nu går det bra, jag mår bra och när jag känner mig svag tar jag en halv Dextro för att få lite snabb energi. Annars har jag inte så mycket att säga just nu. Jag pratade med dietisten på Aleris och hon skällde på mig för att jag dricker förlite vatten så nu har jag vatten vid min sida hela tiden. Känner mig mycket piggare nu när jag dricker mera vatten. Ska in och väga mig i morgon så då får vi veta "the ugly truth". Förhoppningsvis har det gått bra och jag står under 118. Eftersom jag vart lite manisk med vågen har gubben gömt den för mig. Tack det hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0