Usch vad trött jag är på pulver.

Verkligen helt utled på att dricka min mat hela tiden. Jag är så hemskt psykiskt hugrig, det luktar mat i skolan hela dagarna och folk äter framför näsan på mig fast jag går undan. Det är lite frustrerande. Men jag kan ju inte be skolan sluta äta bara för att jag inte gör det. Men som tur är slipper jag matlukt och dylikt hemma. Gubben äter innan jag kommer hem från skolan, det uppskattar jag hemskt mycket! Jag slipper komma hem och bli slagen i ansiktet av matlukt och annat som kan fresta. Han är för go, vi har inget hemma alls som kan fresta mig att fuska, om jag ska fuska vill jag inte fuska med ett knäckebröd. Men jag vill inte fuska, jag har inget för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0