Antibiotika...

Ja som jag skrev för något inlägg sen så går jag ju på en antibiotika kur nu pga blindtarms irritation som dom så fint kallar det. Antibiotikan ger mig illamående och yrsel så just nu tar jag det lugnt och försöker vila. Ska till skolan i morgon, det är inte så mycket att göra eftersom det är redovisningar. Men jag vill ju vara där och visa mitt stöd och kolla på vad alla har gjort med sina 44 timmar. Själv är jag färdig med min tavla, jag ska bara ta ett kort på den som ser vettigt ut. Funderar också på vart jag ska hänga den. Det blir mest sannolikt i vardagsrummet. Men eftersom dem har mängder med skruvar på baksidan så vill jag ju inte förstöra tapeterna. Nåja jag tar ett kort och lägger upp, antingen när den står i skolan eller när den hänger här hemma på väggen.

När det kommer till vikt och mått och sånt så är jag trött just nu. Jag börjar se skillnad själv och mina nyckelben tittar fram. Det är iaf kul, dom har jag inte sett på flera flera år. Nu ska jag kolla på cops med gubben och njuta av kvällen.
Ha det bra i blåsvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0