Badminton!!!

Är otroligt roligt om man spelar med rätt människa :D Jag tror att jag har tränat mina magmuskler mer än nån annan muskel. Nåja jag spelade badminton med en väninna från skolan idag, vi spelade i nästan en timme tror jag kanske lite längre. Det var jätteroligt och vi ska göra det varje tisdag och torsdag. Annars så står vågen på 102 kilo nu och jag mår bättre än nånsin. Jag har fortfarande ont i ryggen men den ska jag träna upp så att den blir starkare. Jani, vad finns det annars att berätta. Inte mycket helt ärligt.. Jag har målat i skolan och fånat mig med mina klasskamrater som alltid. Idag la jag på ett kol när jag gick hem från skolan och slog mitt gamla rekord med 5 minuter. Om jag verkligen skyndade mig innan min GBP tog det ca 11 min att komma till eller från skolan. Idag tog det ca 6 minuter. Härligt!
Har legat på latsidan här på bloggen som ni vet, men som ni även vet så skriver jag bara när något är värt att skriva om. Annars blir detta ännu en i mängden av alla "blaj"bloggar. Det har jag ingen lust med. Jag vill att folk som funderar på operation ska kunna läsa och kanske kunna bestämma sig eller iaf boka läkartid för att prata alternativ.

Har dock en period just nu där jag inte alls vill äta. Jag tvingar mig själv såklart att äta. En bil utan bensin kommer inte långt. Samma med mig. Jag äter det jag tycker är gott just nu och det som garanterat inte fastnar.. Det blir en kort meny.. Kyckling med ris och lite soja,  sallad gjord på gurka, paprika och sugarsnaps, toast eller en potatis med lite sky eller något som jag kan mosa med. Jag har aldrig ätit tidigare när jag inte har varit hungrig så min hjärna tycker inte att jag ska äta nu heller. Det blir ju lite fel eftersom jag inte är hungrig längre. Bara törstig.

Det får räcka för ikväll, nu är jag trött och sängen ser varm och gosig ut. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0