Fisklycka!

Ja fisklycka, inte fiskelycka. Jag gjorde fisk igår eftersom det gick så bra med makrillen. Jag gjorde stekt pangasuis med kokt potatis och en god kall sås gjord på gräddfil, räkor och dill. Såklart med lite salt och peppar. Det var väldigt gott och jag åt en hel fiskfilé sen var jag proppmätt.  Annars har jag inte så mycket att säga. Jag är som vanligt trött och seg och känner mig lite lättretlig men annars är allt bra. Har kommit på att utan min gubbe hade jag aldrig kommit ihåg mina vitaminer och sånt. Han glömde påminna mig en dag och då kom jag inte ihåg det alls. Får kanske skärpa mig lite.
nu ska jag lägga mig och sova en timme sen ska jag nog spela en stund. Till. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0