-

Just nu fastnar det mesta som jag äter.. Kanske är jag svullen just nu eller så har jag glömt att jag ska äta långsamt, men jag tycker att jag gör det. Och jag har ju min gubbe som säger åt mig om jag äter för fort.
Det enda som verkligen går ner nu är isvatten och fullkornstoast. Lite mysko att något så klumpigt som bröd ska gå ner när knappt pasta går ner. Men jag är glad att jag kan äta något alls.

Mitt isvatten känns livsviktigt för mig just nu, har jag inte kallt kallt vatten hos mig blir jag väldigt törstig väldigt fort och blir lättretlig. Det kanske är min kropp som behöver något annat, det kanske är min hjärna som reagerar för att jag inte trycker i mig massa saker som jag inte bör längre.

Jag unnar mig fortfarande saker, som tex en chokladbit då och då eller en väldigt avslagen cola. Dom stunderna tycker jag om, det är härligt att kunna äta en liten bit choklad och sen vara nöjd, eller att dricka 1½ dl cola och känna mig tillfredsställd. Fast det känns väldigt konstigt att inte vara hungrig, det känns helt ärligt lite tomt. Men det är det klart värt. Just nu visar vågen 104½ kg och det betyder att jag nästan har gått ner 21 kilo.. Det saknas ½ kg visserligen, men jag vägde mig med kläder på kvällen. Skit samma tänker jag mest, det går åt rätt håll och jag känner sakta men säkert hur mitt självförtroende kryper fram.

Nu ska jag roa mig med att sova, det är skönt nu när jag sover bekvämt :)

Ha en trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0