Ang diverse stavfel och liknande.

Jag har precis suttit och läst igenom min blogg och upptäckte vissa stavfel.. Faktum är att jag är väldigt noga med hur jag skriver. Men jag skriver fort och då blir det lätt slarvfel. Dessutom så spelar jag WoW, det har jag spelat dagligen i sex år och det gör att många svenska ord får en annan bokstav i slutet.. Som tex lika, det blir like.. Det är såna stavfel som jag stör mig lite på, men det är inte så mycket att göra åt. Ni får helt enkelt stå ut med det ;) För er som läser och kanske spelar så kan ni få lite kul info ;)
Main: Diuu
Klass: DK
Ras: Draenei
Andramain: Misserabel
Klass: Druid
Ras: Night Elf 
Server Kul Tiras (normal)

Sen är jag en altoholic så jag har massa alts också, nån som är över lvl 60 och några som är under... Spelar ni på samma server så får ni gärna säga hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0