Dags för det positiva!

Ja som ni har läst har jag ett inlägg som är väldigt depp. Den dagen mådde jag otroligt dåligt och inget gick som jag ville, varken mat eller skola. Nu ska jag dra upp allt det positiva som kom med operationen! Jag vill ju inte att någon ska ångra sig om operation bara för att jag har en dålig dag.
Det positiva med operationen är
*Jag går ner i vikt utan större ansträning
*Jag mår otroligt bra när jag har bra dagar
*Jag har inte ont i mina knän, höfter eller fötter längre
*Jag kan nöja mig med en liten bit sötsak, sen är det bra
*Jag har bättre väldigt mycket bättre kondis efter "bara" 20 kg
*Jag är mycket piggare
*Jag sover otroligt mycket bättre
*Jag har bättre självförtroende
*Jag kan ligga/sitta på andra sätt
*Jag kan ligga/sitta bekvämt
*Det är inte lika varmt
*Jag vågar prova nya saker
*Jag vågar släppa loss lite mer
*Jag tycker mer och mer om mig själv för varje dag som går
*Jag finner lycka i att prova kläder

Jag skulle kunna hålla på hur länge som helst men jag misstänker att det skulle bli hemskt mycket att läsa.
Det enda negativa jag kan komma på nu när jag har en bra dag är att jag blir väldigt trött på kvällarna (och såklart under min tröttsvacka) och att jag fryser mycket lättare. Annars är mitt liv bra mycket bättre nu än innan. Och såklart att jag hela tiden är törstig. Men det är ju lätt att bli av med, drick massa vatten bra. Men om du som jag är grymt törstig hela tiden och om du dricker mer än 4 l vatten per dygn borde du gå till läkaren och kolla ditt socker. Det var det rådet dom som opererade gav mig. Mitt socker är som tur är normalt. Ska åka och kolla det igen om ett tag. Bara föra att vara säker.

Nu orkar jag inte skriva mera, nu är jag väldigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0