...

Ja just nu har jag inte så mycket att skriva om. Det är mycket att göra i skolan, håller på med ett stort projekt plus matten som alltid är rena grekiskan för mig. Och det hjälper ju inte att min mattelärare ska förklara sönder allt. Nåja, om jag har tur så klarar jag mattekursen, har jag otur så får jag göra om den sista delen nästa termin. Det är iofs inte hela världen men jag vill ha det färdigt nu så att jag slipper skiten nåt mer.

Nog om skolan. Jag vägde mig i morse och nu står jag på 104 kg. Sammanlagt 21 kgs viknedgång. Det är väldigt roligt, nu ska jag försöka börja röra på mig lite mera, jag är fortfarande otroligt trött men det får jag väl vänja mig vid. Jag har faktiskt inte så mycket mer att skriva om.
Som ni vet så skriver jag inte varje dag, jag skriver när det har hänt något som är värt att skriva om. Eller om jag bara behöver skriva av mig lite. Om ni är missnöjda med att jag bloggar varannan dag eller så så får ni helt enkelt säga till så ska jag se om jag kan knopa ihop något lite oftare.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0