Första dagen i skolan, avklarad!

Jepp, idag var första dagen på vårterminen. Härligt att träffa alla vänner och bekanta igen. Det var jättemånga som faktiskt la märke till att jag har gått ner i vikt. Det gör mig jätte sporrad!! Det ger mig energin att röra på mig mera och äta som jag ska.
Det är otroligt svårt att äta när man inte är hungrig. Jag är inte ens sugen på mat längre. Samtidigt som det är rätt skönt så känns det tomt. Men det är ju sånt som man vänjer sig vid, hoppas jag. Nu ska jag lägga mig på soffan och titta på TV med min käresta en stund. Finns inget gosigare och mer sömnframkallande än gosa i soffan med den man älskar och en spinnande katt på magen. Haha :D

Kommentarer
Postat av: Zandris

Va bra blogg du har =)



Kul att få följa med dig genom din "resa"! Själv så har jag slutat röka OCH slutat med sötsaker... Jag håller tummarna på att jag fixar detta.



Min moster har gjort en sådan operation som du har gjort. Hon är jättesmal nu och har bra kondis :) Jag läser gärna mer och vill veta mer om innan och efter operationen. Lycka till med allt nu!



/Sandra

2011-01-03 @ 19:46:22
URL: http://scollection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0