Glömde nästan...

Ja jag glömde ju nästan att skriva hur det gick med salladen!
Det gick bra faktiskt. Paprikan fastnade inte men jag åt inte tomaterna.. Det vågade jag inte... Annars gick allt ner väldigt bra, jag njöt i fulla drag av salladen och vitlöksdressingen.

Annars så har dt inte hänt så mycket idag, jag håller på för fullt med matten och tavlan i skolan. Kommer lägga upp en bild på tavlan sen när jag är färdig med den. Sen så kom mina nya piercingsmycken idag. En 1.6 x 8 mm circular barbell tilll näsan och en 1.2 x 10 mm labret till underläppen. Kommer ta en ny presentationsbild bara för att den gamla känns " out of date" nu. Då får ni se hur de ser ut. Antagligen blir det en svartvit bild eftersom jag älskar svartvitt.

Nåja, lite uppdateringar.
Jag står rätt stilla just nu, fortfarande på 104kg.
Jag har börjat gå till skolan på morgonen för att jag kände mig lat.
Mina nya byxor som jag köpte nyligen är nu förstora, så stora att dom hänger i rumpan.
Jag har inte tagit några nya mått ännu men det kommer
Jag har fortfarande ont i min tarmsväng.. Måste kolla upp det lite bättre.
Ryggen tar kål på mig så den måste jag börja träna för att slippa smärtan.

Annars har jag inget nytt just nu. Kanske men det minns jag inte nu. Nu är jag allmänt trött och mätt så jag ska stänga av datorn och titta på TV en stund innan jag och gubben kryper ner i vår varma säng.
Natti natti på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0