Helger.

Vad gör ni på helgerna för att tiden ska gå? Tar hand om barn, tittar på film, har utflykter och annat kul? Berätta jag vill gärna veta :)
Mina helger ser i stort sett likadana ut hela tiden. Jag tycker om rutiner :) Dagen börjar med frukost, mediciner och dator. Sen så brukar vi gå ut en kort runda. Annars spelar jag faktiskt mest på helgerna. Gubben tittar på Australian Open just nu så jag slipper ha dåligt samvete för att jag sitter vid datorn hela tiden.. Det finns roligare saker än tennis, som att tex se målarfärg torka. Och när det inte är tennis så är det vintersport ala skidskytte och liknande.. Det klarar jag mig också utan.
Just nu skrattar jag gott åt min katt som har klämt in sig mellan täcket och påslakanet, det är hemskt roligt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0