Lugnt just nu.

Ja som titeln säger är det lugnt just nu. Det händer inte så mycket, jag står stilla på vågen och äter i stort sett som vanligt igen. Ska ta mina mått här nån dag när jag minns det. Min gubbe är dock världens bästa. Han hjälper mig att komma ihåg att äta, ta mina vitaminer och mineraler och sporrar mig när jag känner mig långsam och tjock :) Jag har varit till skolans reception och skaffat mig ett passerkort så när detk ommer jag jag börja träna. Kommer ha min kära med mig för jag har ingen aning om hur jag ska göra, det vet dock han. Idag var jag sugen på vita bönor i tomatsås, men bönor är inte det bästa att äta just nu. Så gubben fixade vita bönor i tomatsås utan vita bönor och lätt stekt falukorv. Det var asgott så jag flörtar med honom så att jag kan få ha med mig det på torsdag till lunch :)

Annars har det inte hänt så mycket just nu, jag har gjort lite i skolan, en stor abstrakt tavla som jag ska hänga i vardagsrummet och en teckningsuppgift som vi fick idag. Titta i en tidning och hitta något som inspirerar. Jag hittade ordet Cirkus så jag gjorde en sirkuC FROM HELL med Pennywise från "IT" som stephen king har skrivit. Kanske lägger upp en bild på den abstrakta tavlan, jag är inte så duktig på att teckna så jag behåller teckning för mig själv.

Ha det bra alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0