McDonalds.

Jajamensan! Idag har jag fått min hemskt efterlängtade cheeseburgare. Det var ASGOTT!! Jag har längtat efter det sen en månad innan operationen. Jag har tjatat och tjatat om att vi ska åka iväg och äta. JAg vet inte varför för nu när jag fick en så var den inte så god som jag mindes. Men väldigt gott var det. Det fastnade lite lätt men det gick ner med lite vatten på det.

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Vi har kastrerat katten idag. Jag är lite orolig för honom, men det är klart. Han är ju min goseplutt. Det ser bra ut och det blöder inte längre men han är helt seg. Det ser ut som att han är gjord av sirap. Lite småkul när han går runt och vinglar men jag skrattar inte åt honom eftersom katter skäms lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0