Mysko..

Av någon konstig anledning är jag ruskigt sugen på salt!
Aja sånt händer väl kan jag tänka mig, jag kanske fixar en soppa eller något som är lite saltare men jag vet inte.. Jag äter nästan inge kryddor längre, för att skona magen, och dåkänns det lite dumt att börja salta massor igen.
Nåja..

Som det är nu så måste jag snart börja ha förlovningsringen i en kedja runt halsen, jag tappar den nästan och det vill jag inte, den är påtok för värdefull för att tappa. Jag skulle nog aldrig förlåta mig själv. Det är en vacker ring som jag fick välja själv :) Nej jag har faktiskt inte så mycket att säga just nu, jag ska kolla på "Death Becomes Her" om en stund med gubben, jag älskar när hon skjuter hål på Goldie Hawns mage xD

Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0