Ute på resturang!

Japp, idag tog jag och gubben oss tid och gick ut och åt kinamat. Det var väldigt gott men jag föråt mig lite. Nu är jag proppmätt. Jag betsällde friterad kyckling med sötsur sås, men den var inte friterad. Eftersom jag faktiskt har gjort en operation för att gå ner i vikt så valde jag att fråga om jag kunde få vanlig kyckling bara. Det gick såklart bra :) Det jag inte åt upp åt gubben upp så det vart ju inte så slöseri med pengar.

Nu är jag inte lika orolig för den sociala aspekten längre. Nu har jag ju faktiskt sett själv att jag kan gå ut och äta gott även om jag inte äter lika mycket. Nu oroar jag mig mer för att äta förmkt när jag är ute :P Men sånt är väldigt lätt att kontrollera.

Om ni skulle ha några frågor, åsikter eller annat som ni vill framföra så kan ni alltid skriva det i en kommentar som alla andra^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0