Fy på mig!

Ja usch och fy på mig för att jag är så dålig på att uppdatera. Men som ni vet så skriver jag bara när det händer något speciellt och ja, just nu är mitt liv rätt händelselöst. Eller ja, jag piercade mig för några dagar sen, känns helt okej. Det är lite gult runt från ett blåmärke men det hindrar mig inte från att göra den andra. Sen så var jag på köp och sälj mässa igår och hjälpte en vän med hennes bord. Det var roligt men jag glömde att äta så runt två var jag alldeles light headed och kände mig helt slut. Lite pastasallad med tonfisk och annat gott från havet hjälpte mig med det, sen kände jag mig bättre.
Nu ska jag stänga datorn för kvällen och sällskapa gubben. Men först ska jag lägga upp kort på den nya piercingen. Jag tycker att den vart skitbra. För er besserwissrar så har jag en längre stav nu så det ser inte lika tight ut.



Älskar att man kan börja se min käklinje lite :D Ska göra den andra piercingen om några veckor, eller så gör jag den snart. Ska hämta ut stavarna bara. Snart låter jag som en tamburin säger gubben xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0