Härligt när hjärnan fungerar!

Japp, idag kom jag underfund med att iochmed min viktnedgång på 30 kg så har jag "bara" 15 kg övervikt kvar. Det känns rätt härligt, det känns som att jag kanske kan fixa den där sommarklänningen som jag vill ha. Kanske tillochmed vågar bada bland folk i sommar.

Nåja, som livet är just nu så stormtrivs jag. Maten fungerar som den ska, inget fastnar och jag mår inte illa längre. Det blir bara lättare och lättare att motionera och röra på mig och jag mår mycket bättre. Numera längtar jag efter att det blir lite finare väder så att jag och gubben kan göra långa cykelturer utan att frysa ihjäl.

Hm, jag googlade precis på cykelturer och jag fick fram både cyckelturer och cykelturer.. Vilken är den rätta stavningen? Nån som vet?

Kommentarer
Postat av: Zandris

Vad skönt å höra att allt går som det ska och att du mår så bra =)

Håller tummarna för dig, tjejen!



Cykelturer borde vara det rätta...

2011-03-20 @ 08:34:57
URL: http://scollection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0