Jävla skit teknologi!

Japp, idag krashade min dator. ALLT försvann alla bilder, alla filmer, alla mina kära minnen och min fotojämförelse före och efter operationen. Det är väldigt tråkigt. Som tur är har jag inte den blekaste aning om vad jag sysslar med så jag fick igång min dator igen. Dock tom, bättre än inget.

Det är tråkigt när saker går sönder även om man tar väl hand om dom. Nu ska jag vara mer försiktig med vad jag gör och var jag surfar.

Nåja, jag tänkte beställa lite nya kläder våren till ära. Men jag tror att jag struntar i det, det ska vara om jag hittar något riktigt snyggt på Lindex i morgon när vi är på byn. Tänkte kolla om jag kan hitta någon snygg lätt klänning eller någon snygg kjol, jag vill visa lite ben nu när dom inte är stora stockar längre. Jag uppdaterar i morgon om jag köpte kläder eller inte :)

Kommentarer
Postat av: Zandris

Tycker du ska uppdatera lite :D

Hoppas du har haft ett bra lov hitintills.



Kram

2011-06-13 @ 23:52:04
URL: http://scollection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0