Liten uppdatering.

Som ni kan se så har det inte hänt mycket de senaste veckorna. Jag har haft lite ont i tarmsvängen där jag alltid har ont och jag har börjat få håll när jag är ute och går. Annars inte så mycket mer än så. Ska skaffa mig en cyckel här snart så att jag och gubben kan börja cyckla tillsammans igen. Det ska bli roligt.
Sen så har jag njutit av fisk igen. Jag gjorde panerad rödspätta med kokt potatis och gräddfilsås med dill och såklart en skiva citron. Det var hemskt gott och jag gjorde en liten matlåda som jag ska ha på måndag.
Nu ska jag stänga datorn för helgen tror jag, min gosegubbe håller på att bli tokig på mig så jag ska spendera min tid med honom.
Hoppas ni har en trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0