Tankar om viktnedgång.

Det finns en tjej här som har gjort samma operation som jag har men för 1½ år sen. Hon har gått ner 35 kg på 1½ år. Bra jobbat absolut! Men då funderar jag lite om hon är långsam eller om jag går ner för fort. Jag har gått ner 28 kg på 3 månader.
Jag har funderat mycket på om jag går ner för fort, missförstå mig inte, jag klagar inte, nej inte alls. Jag är mycket glad att jag har gått ner så mycket som jag har gjort hittills och vill såklart gå ner mer. Men ändå, det känns lite konstigt, men alla läkare säger ju att det är individuellt.
Numera ser jag mina nyckelben, senorna i händer och fötter, senorna i halsen om jag tittat åt sidan och knölarna som sitter på handlederna. Det är ju klart kul :D
Nu ska jag roa mig med att spela lite eftersom in gubbe ska kolla på Wasaloppet. Om det saknas ett M lite här och var så är det för att mitt tangentbord har ett eget liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0